Post by janasverama on Mar 13, 2022 4:07:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Orbia: Tap and Relax ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Orbia: Tap and Relax IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrænset udholdenhed hack ▞▞▞
▞▞▞ Orbia: Tap and Relax 2022 version ▞▞▞
Sødt og virkelig sødt spil, lige hårdt nok til at være fantastisk 🤩
meget fantastisk spil
Det er sødt, sjovt & udfordrende, men Sssoooooooo mange annoncer.
smukt spil, god animation, beroligende musik, men det bliver kedeligt efter et stykke tid
Hvor er realxationen?!
Det er dejligt
Bedste spil nogensinde lavet til tablets og telefoner
meget stressende!
Intet afslappende ved dette spil. Det er møjsommeligt svært og frustrerende. Som udgangspunkt ikke sjovt overhovedet.
Selvom det er et godt spil, er et stort problem, at det bare tvinger appen til at lukke, når jeg spiller cirka hvert minut. Jeg er ikke sikker på, om det kun er min enhed eller andre mennesker har dette problem. Tak.
Mere som raseri
Tryk på & Slap af! Tryk på & se 🤬 Annoncer! Udviklere, som du brød en 'Set in Stone'-regel i spildesign. Bryd ikke fordybelsen! Hvis du får et godt løb, kommer du til at læne dig tilbage & se annoncer. Få en dårlig omgang bare forvandl dit spil til en uendelig sløjfe af annoncer. Og så, hvis du vil have annoncerne til at stoppe, betal penge! End at betale flere penge, fordi de mest nyttige 'skins' koster mere end premium-spil eller anstændige professionelle apps. Så nyd at få fat i dine hårdt tjente dollars. Hvis jeg kunne give dette et nul, ville jeg have gjort det.
Gav mig anal lækage
Det er sjovt, men hvis du kunne spille mod folk, kunne det være perfekt.
Battle Disc Симулятори tpbg
Bakvas
Hvorfor får jeg ikke hud??
Orbia: Tap and Relax Аркадни oel
Hvis din stress kommer fra angst, skal du ikke spille dette spil.
Betal og spil !!!!!!!!😡😡😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😤😤
tryk og stress, mange annoncer
Gå glip af et træk, se en annonce eller genstart niveauet. De fleste annoncer, jeg nogensinde har set i et spil. Hvert træk er en udfordring, og når du går glip af en, er det enten at starte niveauet forfra, eller at du holder en annonce på 30 sekunder. Rasende. Afinstalleret.
godt
Anstændigt spil, men annoncerne er for invasive, så jeg afinstallerede det
Ikke min type spil
Indtil videre er det ok... har ikke spillet det ret længe.
Fedt spil, for mange annoncer
Det bliver så hurtigt kedeligt. Et af de hurtigste spil, jeg slettede. Kun 12 min
Orbia: Tap and Relax Spillehall pni
Store
Det er ikke tryk og slap af. Det er tryk og se annoncer.
MoayadAdil
Grundlæggende. Senere niveauer er ekstremt svære at tvinge dig til at betale for skins. Når virkeligheden er, at alle skind er intetsigende. Du er dybest set en bold, og alle skindene ligner en bold. Tro mig, det er virkelig så grundlæggende! De snurrende kugler på nogle niveauer er ekstremt grimme og kan gøre dine øjne sjove. Jeg vil ikke anbefale dette spil, hvis du lider af øjenproblemer eller epilepsi. Der burde være en advarsel.
Bare et spildspil, jeg anbefaler ikke at spille dette i dit liv
Flot kamp
buh!
Jeg downloadede dette, da dette skulle være et afslappende spil inden jeg skulle sove. I stedet syntes jeg, det var ekstremt ophidsende med de hurtigt bevægende fuzzy ting. Desværre ikke for mig.
Gentagende, men omdirigerende, hvis du hænger med nut at gøre.
Sisa te pozdravlja
Barnlig
Ikke dårligt..lidt langsomt gameplay,jeg kan godt lide fastpaste-spil....great job guys!!
Var rart, men bannerreklamer tager fra afslapningen. Uheldig.