(Android/iOS) Matlagningsspel - Chef\u0027s Roger - Restaurangspel fuskkod glitch poäng
Feb 11, 2022 14:30:48 GMT -5
Post by mitugertnonpwrit on Feb 11, 2022 14:30:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Matlagningsspel - Chef\u0027s Roger - Restaurangspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Matlagningsspel - Chef\u0027s Roger - Restaurangspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch poäng ▞▞▞
▞▞▞ Matlagningsspel - Chef\u0027s Roger - Restaurangspel 2022 version ▞▞▞
Cooking Team - Chef's Roger Restaurant Games არკადული xzcl
Så spelet är fantastiskt och beroendeframkallande men det finns vissa nivåer som är för svåra att passera och som får kunderna att lämna
När kommer det att finnas fler nivåer? Jag har gjort klart alla restauranger. Gillade spelet så skulle vilja om nya nivåer lades till!
Den hänger sig varje gång jag klickar på maten och dubbelklickning kastar bara maten i papperskorgen. Förlorar hela mitt liv på grund av denna anledning. Vänligen fixa detta!
Det är bra... Men det tar mycket tid att tjäna mynt, ädelstenar och stjärnor också... 😏😐
Cooking Team - Game Chef Restoran Roger Arkade epgo
En gravid kvinna och att stanna hemma är lite uttråkad, den här appen får mig att njuta av min tid först. Ändå finns det fler att hata, 1. Det är svårt att tjäna fler mynt för att uppgradera matlagningsverktygen, 2. Tiden är liten men för snabb, 3. Servitörer är för långsamma att ge order, 4. Alldeles för stor utmaning att även om tiden fortfarande inte är ute om vi inte kan ge servitörerna order skulle det automatiskt misslyckas med målet. Det här är riktigt irriterande och frustrerande det gav mig huvudvärk, jag ska avinstallera det -Mrs.Supiter
Kan vara mycket bättre kan inte gå framåt bc inte många mynt eller diamanter per nivå
👍🏿❗
Älskar verkligen spelet, önskar bara att du inte behövde göra så många steg på en nivå, jag tycker att nivåerna borde vara kortare
Grafiken är dålig. Det är inte så tydligt. Och kontrollerna är dåliga också. Bättre att göra din grafik lite ljus och tydlig. Amd var cam ser du en hamburgare som inte har någon bulle på toppen. Herregud
Jag hade nått nivå 715 och det stannar där inga fler nivåer. Varje dag står det kommer snart.. När? Jag älskar det här spelet... väntar fortfarande på nästa nya nivå. Jag tänkte avinstallera det eftersom det tar för lång tid för den nya nivån.
Roligt spel. Skulle vara bättre om du kunde välja mellan flera dekorativa föremål.
Älskar matlagningsspelet men har problem med att knacka, det fördröjer när du försöker servera och laga maten. Är riktigt irriterande 🐶.
Spelet var bra på 1:an tills du spelar mer de gör saker så irriterande svåra och lätta att förlora eftersom de vill att du ska köpa saker för att fortsätta spela. Mycket irriterande rip off. Skulle ha varit ett bra spel om det inte var gjort för girighet.
Jag gillar det här spelet, det får mig att slappna av. Det är lätt att navigera och förstå.
Det här spelet är perfekt och glädjefullt eftersom det är oändligt och jag älskar det verkligen eftersom du kan arbeta hårt och få stjärnor för att köpa och bygga en ny restaurang
Blocky Cars:robot game & tank Laga jim
Att jaga spelet uppbyggnaden The View Restaurant i utrustningen och sedan försöka hålla jämna steg med alla kunder är riktigt bra för seniorgruvan vi gillar spelet håll ditt sinne i arbete det håller ditt minne bra
Det här spelet har potential. Grafiken behöver förbättras. Animationen är för långsam.
Detta är ett mycket roligt spel. Jag har spelat matlagningsspel i åratal och det här väcker faktiskt min uppmärksamhet. Bra jobbat
Spelet var riktigt bra tills du kommer till duck-nivån, då vill spelen inte laddas ner. När den väl gör det fortsätter den att fastna.
Det här spelet är lite svårt det är blandat det går alltid upp i taget vad är inte så kul men det är okej jag tycker om att laga mat jag ska fortsätta jag tycker om det
Det var allt bra men ge fler alternativ för att dekorera restaurangen. Även grafiken var inte så bra. Det blir bättre om du gav ett annat val av stil eller design av möblerna.
Det skulle vara 5 stjärnor om vi hade möjlighet att välja inredningsalternativ. Av den anledningen vill jag inte spela. Annars bra spel, behöver bara fixa det.
Def def def måste spendera pengar för att vinna. Spelet blir löjligt svårt även om konceptet, historien och spelet är ganska roligt. Väldigt synd att det kostar så mycket.
Cooking Team - Chef's Roger Restaurant Games Spillehall yip
Spelet är bra men det tar lång tid att ansluta jag hatar det och även livet och videon tar tid att ladda detta är det värsta spelet jag har spelat i mitt liv .............. .......... snälla kan ni göra det många människor spelar också det här spelet ...............
Wow ett bra spel för barn och äldre, båda ett bra spel för att få dina händer snabba. Jag kommer att rekommendera dig att ladda ner den här appen en gång och börja spela. Så intressant!!
Det här spelet är väldigt fantastiskt och underhållande
Det är ett härligt spel, men det är som att vi fortsätter att upprepa samma sak i 51 nivåer, det blir tråkigt efter ett tag och kan sluta med att avinstalleras.
Jag gillade idén, och de två första restaurangerna var bra, men nivåerna ger inte tillräckligt med pengar för att uppdatera utrustningen efter det. Jag spenderade till och med några riktiga pengar men jag fastnade fortfarande i nästa restaurang. Jag har räknat ut att jag behövde spendera 5000 på utrustning för att komma längre och jag kan tjäna runt 75 på att misslyckas på nivån så jag måste misslyckas på den här nivån 66 gånger för att köpa saker som behövs för att klara den. Att ha 5 liv åt gången betyder 14 spelsessioner av konstant misslyckande och frustration. Jag har tagit bort spelet.
Jag njuter av det för nu, jag vet inte hur det kommer att sluta men jag tror att spelet har varför en stjärna snälla gör det till tre eller fler så det kan vara lite kul
Super avkopplande spel och bra att lära sig
Jag älskar det här spelet så mycket, det är så intressant som nu är jag i den andra delen av det här spelet gör det här spelet mer intressant så mina yngre skulle älska att spela det något så sött
Älskar det här spelet. Behöver fler nivåer.
Började vara ett bra spel, men när du slutför matlagningsscener är pengarna du får inte mycket. Också att uppdatera produkter de är ganska mycket pengar.
Det här är andra gången detta händer mig - jag öppnar spelet och jag har 7 ädelstenar. Jag börjar titta på videor för de extra gratis ädelstenarna och mina ädelstenar gick ner till 3. Detta är inte rättvist. Jag vill ha tillbaka mina ädelstenar. Uppdatering: Efter att jag kontaktade utvecklaren gick jag in i mitt spel och jag såg att det saknades mynt också. Och allt utvecklaren sa var att de kommer att fixa det i nästa uppdatering. Men jag vill ha tillbaka det jag förlorat.
Appen är bra före senaste uppdateringen, efter uppdateringen har för många annonser alltid fastnat.
Bra spel, det ger en medvetenhet om att vara snabbare på en restaurang så att du inte kommer att förlora kunder. Var noga med att inte bränna mat också. Det är ett trevligt spel att spela, trots annonserna är det ett väldigt vackert spel.
Fantastiskt spel som förvånas över grafiken och allt i det, ger dig en fantastisk kockupplevelse ❤️❤️✨ Jag hoppas att andra kan uppleva detsamma
Ett av dom bästa spelen
älskar spelet. Tiden rinner ut snabbt och måste alltid köpa diamanter
Jag har aldrig sett ett spel som slutar mitt i matlagningen, som det här..Jag måste ta bort det här..
Anledningen till att det bara ger 4 stjärnor är att det tar mycket tid att bygga Room, snälla lös detta problem plzz
Jag gillade spelet men det är väldigt buggigt. Jag uppgraderade en fritös till 3,5s tillagningstid och nästa gång jag loggade in var det plötsligt 7s, och priset för att uppgradera är detsamma som priset för att uppgradera till 3s, men det uppgraderades till 6,5s. Det var 5s innan några uppgraderingar så hur blev det värre istället? Strävan efter att öppna en nödvändig restaurang är oklar och den ser ut som hamburgerrestaurangen men den är redan upplåst från början? Svårighetsgraden är också obalanserad. Nivåer är ganska omöjliga att klara.