Post by mitugertnonpwrit on Feb 11, 2022 14:21:50 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Cooking 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Cooking 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder glitch gull ▞▞▞
▞▞▞ Happy Cooking 2 2022 version ▞▞▞
Happy Cooking 2: Cooking Games Ajanviete oai
Ok spill
eww
Galaxy Shooter Battle 2021: Galaxy attack Arkade ilu
Dette spillet er veldig morsomt
Jeg er så glad
Happy Cooking 2: Cooking Games Ajanviete oai
det fryser i begynnelsen av første nivå!!
Kan ikke få pass board 80. Jeg har spilt hver stjerne og kan ikke gå videre. Jeg har bestått hvert nivå, og jeg kan ikke gå forbi 80. JEG HAR OPPGRADERT HVERT KJØKKEN TIL MAX OG GÅR FORTSATT IKKE PASS NIVÅ 80
Nishan
Nivå 21... Folkene bare står rundt uten ordre. Hva mangler jeg? Finnes det en feilretting for dette nivået? Klar til å gi dette spillet en god vurdering. Men hvis dette er der det slutter, gir jeg det en 1. Fiks for en 5! Oppdatering: problemet i nivå 21 ble løst. 5 stjerner!
Jøss flott så langt!
Happy Cooking 2: Cooking Games Casual games ylqq
Det var stille moro✌
Jeg elsker det, men noen ganger slutter det å fungere ... generelt sett elsker jeg spillet
🙂
Happy Cooking 2: Cooking Games Boshqalar lqro
det var et bra spill.. vanedannende, ferdig med å leke med alle 60 nivåene, lurer på hvor snart neste restaurant vil være tilgjengelig? Gi oss beskjed hvis oppdateringen av nivået er tilgjengelig,
Jeg hadde en flott opplevelse til jeg kom til nivå 60. Etter å ha ventet på flere nivåer har de endelig flere, men de byttet fra engelsk språk til et annet som jeg ikke forstår. Jeg antar at jeg må avinstallere.
Hyggelig app, selv om det noen ganger er et kjedelig stadium
Elsker spillet og det faktum at du kan kle opp karakterene dine, men ... bare 80 nivåer?? Hvorfor ?? Jeg ønsker mer. Jeg håper du legger til nye nivåer, og ny restaurant snart.
Super
😍😍😍
Det er greit
Dette spillet er bra 🤩🤩🤩
Happy cooking 2..feber cooking spill
Jeg kan allerede se det komme. "Kok så fort du kan!" Men hvorfor? Kan ikke noen lage et matlagingsspill der vi bare lager mat og serverer kundene våre? Utelat de frekke barna som forventer å bli ventet på først. Utelat de voksne som grynter og stønner mens du forbereder bestillingen deres. Bare ha vanlige tegn. Ikke mer hurtigkoking. Ikke mer å miste et liv hvis du ikke lager mat raskt nok. SMH.
Happy Cooking 2: Cooking Games פנאי jdp
Happy Cooking Casual ikh
Morsomt og hyggelig
Dette spillet er bedre enn andre. Jeg liker det. Den har mange nivåer, og du kan også endre tøyet til kokken din i spillet ditt. Det er ganske forskjellig fra andre spill
Nic
Jeg elsker virkelig dette spillet
Ingen ny restaurant?? ..
Kjedelig
Er ikke veldig bra
Elsker spillet
Jeg liker dette spillet veldig godt, men etter å ha oppdatert det åpner det ikke, vær så snill å jobbe med det for meg fordi jeg liker det veldig godt.
Det er spøkelsessymbol i kjole, det er ikke rettferdig
Noen nivåer/misser fungerer ikke, prøv 2 doble daglige gaver sier bare feil. Men lett for de fleste aldre
Dette suger